Review

Опасни игри от Аня Сноу и Скарлет Уайт – ревю


Опасни игри
Аня Сноу и Скарлет Уайт

Близначките Ария и Анн обичат игрите. Когато срещат близнаците Ерик и Зейн, те се впускат в игра със съдбата, без да подозират колко е опасно това. Скоро и двете са наранени и всяка търси спасение по свой начин. Ерик и Зейн откриват, че да избягаш от любовта е трудно начинание и е по-добре да се борят за нея с надеждата да излязат победители.

Ревю:

Прочетох книгата на един дъх. Отново малко четиво, но този път не съм впечатлена. Ама никак. Като започнем от корицата. Не ми харесва, че вълка не се вижда, а на преден фон са някакви момичета, дето нищо не ми говорят. Самото действие ми се струваше много накъсано, прибързано и претупано накрая. И ми се струва, че на кориците жените имат адамова ябълка. Това ми се вижда много странно.

Оценявам тази книга с една звездичка.

Rating: 1 out of 5

 

Вашият коментар

